neděle 24. července 2011

Nová sociální síť!!!

Na poli sociálních sítí se objevuje jedna nová a podle mě má velký potenciál konkurovat facebooku...

...Google plus...

Jenže má to malý háček, respektive dva háčky. Zaprvé, Google plus je zatím v provozu pouze v beta verzi s omezeným počtem uživatelů a připojení do této sítě je podmíněno "join e-mailem." Tohle, pro Google zřejmě nezbytné, omezení docela znesnadňuje rozvoj a facebook tím získává stále větší převahu... Doufám, že se plnohodnotného spuštění dočkáme co jak nejdříve, protože mi přijde, že je zde v poslední době nějak přefacebookováno. Druhý háček je v použitelnosti Google plus. Oproti facebooku je velice složitý a pro mnoho potenciálních uživatelů může být nepoužitelný. Já sám jsem měl problém se v něm orientovat, při prvním spuštění se třeba mít na to klid a trpělivost.

Jenže jsou zde i mírné výhody. Google plus umožňuje videokomunikaci, a to i s více přáteli najednou, stejně jako skype, jenom nemusíte nic stahovat... Rozdělení do tzv. kruhů, což jsou vlastně skupiny přátel, je přehlednější a výhodou může být i možnost umístění přátel do více z těchto kruhů (pravdou je, že nevím, jak to je přesně u facebooku, jelikož skupiny nepoužívám...) Další výhodu spatřuji v tom, že zde nejsou žádné, ale vůbec žádné, reklamy... Docela nepříjemné pro internetové podnikatele, ale příjemné pro normální lidi. 

Rozhodněte se jak je libo a pokud chcete vyzkoušet Google plus, napište mi sem e-mail a já vám pošlu pozvánku :-)

The Shishka...

Žádné komentáře:

Okomentovat